Voetbalreizen.nl
forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Voetbaltickets op wedstrijddag

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Voetbalreizen.nl Forumindex -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DJ Peso

BerichtGeplaatst: Ma Sep 28, 2009 10:26 am    Onderwerp: Voetbaltickets op wedstrijddag Reageren met citaat

Hallo,

Wij willen 20 & 21 november naar engeland ( londen ) met 8-10 vrienden. Dit weekend spelen in Londen op zaterdag Watford en Millwall thuis, en op zondag Tottenham - Wigan.

Nu was mijn vraag, weet iemand of je op de wedstrijddag zelf nog kaarten kan kopen aan het stadion? Of is het bijna altijd uitverkocht ( met name tottenham ). Ik zie namelijk op TV de stadions bomvol, maar op de website's zie je altijd wel dat er een optie met prijzen van "matchday tickets"

Groeten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gerrit
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Okt 05, 2009 12:09 pm    Onderwerp: Re: Voetbaltickets op wedstrijddag Reageren met citaat

Hallo Dj Peso,

Dat is niet altijd even makkelijk om aan kaarten te komen, zeker voor Tottenham. Het is een relatief klein stadion en de tickets gaan snel, ik zou de website van de Spurs goed in de gaten houden. Voor wedstrijden van Watford en Millwall voorzie ik weinig problemen, uiteraard is dat wel afhankelijk van de tegenstander. Succes!
Terug naar boven
DJ Peso

BerichtGeplaatst: Ma Okt 05, 2009 8:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

We gaan nu een week later, hoe zit het met West ham united en Queens Park Rangers??
Terug naar boven
gerrit
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Okt 07, 2009 11:31 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij The Hammers altijd afhankelijk van de tegenstander. Maar bij Queens Park Rangers geef ik je sowieso veel kans.
Terug naar boven
DJ Peso

BerichtGeplaatst: Wo Okt 07, 2009 11:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

West ham speelt dan tegen Burnely, ik neem aan dat dit dan wel kan?

Moet je dan nog een kaart of membership van te voren regelen? Of kun je daar op de wedstrijddag nog aan kaarten komen? Aan de kassa van het stadion ofzo?

Groeten
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Voetbalreizen.nl Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: